top of page

Kenapa Menyewa Dengan Kami?

Dah kami buat service sewa bilik, mestilah kami nak cakap kami bagus kan? ha..ha..ha.. ok tak pe kami cuba tak masuk bakul angkat sendiri. Hari ni cuma nak sharekan sahaja 3 fakta utama berkenaan lokasi dan keadaan Bilik Sewa Subang Jaya USJ yang kami jalankan.


1. Lokasi bersebelahan dengan pengangkutan awam utama.

LRT kat sebelah apartment je. Bukan senang nak cari bilik sewa dengan harga berpatutan yang dekat dengan LRT. Jalan kaki je, sangat dekat. tak payah susah-susah nak beli kereta atau motosikal nak ke tempat kerja. tak perlulah korang nak menambahkan jem di jalan raya. kalau bawak kereta atau moto nak main phone pun susahkan? Dah ada LRT ni mudah, tak perlu menghadap jem, boleh main phone sambil menuju ke tempat kerja dan menjimatkan. boleh kumpul-kumpul duit untuk kahwin nanti, he..he..he..


nak bilik sewa whatapp melalui link bawah ni.


2. Kawasan apartment yang tidak sesak.

Lagi satu, bukan senang nak cari bilik sewa di apartment yang tak sesak. Selalu tak jumpa kes, pagi-pagi nak gi kerja kereta kena blok? kawasan bising tak tentu pasal. Kawasan tangga yang kotor dan tak berjaga, motorsikal membising di tengah malam, sampah bersepah dan sebagainya. Kan susah dan tidak selesa di kawasan macam tu... di kawasan bilik sewa kami ni alhamdulillah kepadatan tak teruk. parking lebih terkawal. lapang dan damai. balik kerja dengan tenang, pergi kerja pun dengan tenang.


nak bilik sewa whatapp melalui link bawah ni.


3. Keselamatan yang baik

Kalau nak kata keselamatan sepurna atau 100% tu memang menipu la kan. Bank pun tahap keselamatan belum tentu 100%. di apartment kami terdapat 2 level security. nak masuk ada security guard. nak naik ke apartment pun kena gunakan access key. Jadi bukan sebarang orang boleh sesuka hati masuk ke kawasan rumah dan blok apartment. Security guard pun selalu melakukan rondaan di sekitar kawasan. Jadi dari segi keselamatan insyaAllah adalah baik.


nak bilik sewa whatapp melalui link bawah ni.


Apa lagi faedah untuk penyewa bila mereka menyewa dengan kami? nanti dari semasa ke semasa kami akan kongsikan kat blog ni. Kami paham keperluan mereka yang bekerja dan baru bekerja. Hari ni kami hanya sharekan fakta lokasi dan keadaan sekitar. akan datang kami akan kongsikan pulak khidmat yang kami sediakan di Bilik Sewa Subang Jaya Usj. Terima kasih ya.


Bilik Sewa Subang Jaya USJ

188 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page